B.U.J.

Kā pieslēgties ar amritaplanet.lv mājas lapas pieslēgšanās datiem?

Spiediet uz augšējā līnijā esošajām atslēdziņām.

Jaunajā logā spiediet “Aizmirsāt paroli?” un ievadiet savu e-pasta adresi, ar kuru reģistrējāties amritaplanet.lv mājas lapā un spiediet uz pogas “Saņemt paroli”.

 

Uz jūsu e-pastu tiks izsūtīta vēstule “Paroles atjaunošanas apstiprināšana” ar norādi, kuru apmeklējot uz to pašu e-pastu tiks izsūtīta vēl viena vēstule ar jauno paroli.

Uzmanību! Ja neredzat šīs vēstules pie saņemtajām, pārbaudiet “Mēslenes” (angl. spam) kategoriju, jo var gadīties, ka vēstules ir iekritušas šajā pasta kastītē

Pieslēdzieties ar jauno paroli un e-pastu pie sava konta. Paroli varēsiet nomainīt kategorijā “Mana personīgā informācija”

Pieslēdzoties, augšējajā līnijā atslēgu vietā parādīsies ikona un jūsu vārds

Kā varu iepirkties?
Iepirkties var gan reģistrēti, gan nereģistrēti klienti.
1. Izvēlieties vēlamās preces.
2. Augšā, labajā pusē piespiediet groza ikonu. Parādoties groza kopsavilkumam, spiediet "Pirkt".
3. Atveroties iepirkšanās logam, nospiediet "pirkt".

4. Nākamajā logā, izvēlieties veidu, kā iesniegt pasūtījumu (kā esošs klients, nereģistrēts vai  reģistrējies):

4.1 Iepirkšanās nereģistrējoties:
4.1.1 Piespiediet pogu "Pirkt bez reģistrācijas".
4.1.2 Jaunajā logā ievadiet kontaktinformāciju un spiediet uz pogas "Tālāk".
4.1.3 Ja nepieciešams, veiciet izmaiņas piegādes adresē un spiediet uz pogas "Tālāk".
4.1.4 Izvēlieties piegādes un apmaksas veidu un spiediet uz pogas "Pāriet pie apmaksas".
4.1.5 Jaunajā logā aplūkojiet pasūtījuma kopsavilkumu un spiediet uz pogas "Apmaksāt".

4.2 Iepirkšanās reģistrējoties:
4.2.1 Piespiediet uz pogas "Reģistrēties un pirkt".
4.2.2 Jaunajā logā ievadiet reģistrācijai nepieciešamos datus: e-pasta adresi un paroles, spiediet pogu "Reģistrēties".
4.2.3 Uz jūsu norādīto e-pasta adresi tiks izsūtīts ziņojums par veiksmīgu reģistrāciju.
4.2.4 Jaunajā logā ievadiet kontaktinformāciju un spiediet uz pogas "Saglabāt".
4.2.5 Nākamajā logā pārbaudiet piegādes adresi, ja nepieciešams veiciet izmaiņas vai pievienojiet jaunu un spiediet uz pogas "Tālāk".
4.2.4 Izvēlieties piegādes un apmaksas veidu un spiediet uz pogas "Pāriet pie apmaksas".
4.2.5 Jaunajā logā aplūkojiet pasūtījuma kopsavilkumu un spiediet uz pogas "Apmaksāt".

4.3 Iepirkšanās esošajiem, reģistētiem klientiem:
4.3.1 Ievadiet e-pasta adresi un paroli.
4.3.2 Jaunajā logā pārbaudiet piegādes adresi, ja nepieciešams veiciet izmaiņas vai pievienojiet jaunu un spiediet uz pogas "Tālāk".
4.2.4 Izvēlieties piegādes un apmaksas veidu un spiediet uz pogas "Pāriet pie apmaksas".
4.2.5 Jaunajā logā aplūkojiet pasūtījuma kopsavilkumu un spiediet uz pogas "Apmaksāt".

Kādi ir iespējamie apmaksas veidi?

1. Bankas pārskaitījums.
Rekvizīti:

Ltd. “EKO PIRK”

Mokslininku 6A, LT-08412 Viļņa.

Uzņ. reģ. kods: 302454360

PVN reģ. nr.: LT100005011712

N/K: LT40 7044 0600 0724 2271

Banka: AB SEB banka

Maksājuma mērķis: nepieciešams norādīt pasūtījuma numuru.

2. Maksājumi internetā - izmantojot Paysera
3. Skaidrā naudā kurjeram, piegādes brīdī

Kādi ir piegādes termiņi?
Pasūtījumu, kuri veikti līdz plkst. 12, piegādāsim nākamajā darba dienā.
Pasūtījumus, kuri veikti pēc plkst. 12, piegādāsim divu darba dienu laikā.

Kādi ir iespējamie piegādes veidi?
1. Piegāde ar kurjeru uz jums ērtāko adresi.
2. Piegāde uz Omnivas pakomātiem.

Cik ilgā laikā tiek anulēts mans pasūtījums? 
Neizvēloties apmaksas veidu un nebeidzot pasūtījumu, tas tiek anulēts 3 dienu laikā.